Nici PDO I i II Stopnia -...
Szkolenie z nici PDO/PLLA I i II stopnia - od podstaw.
Indeks:
Szkolenie zaawansowane z Nici PDO/PLLA/PCL.
Szkolenie dedykowane dla osób, które ukończyły szkolenie: Nici I i II stopnia
Zabiegi implantacji nici to procedura gabinetowa, której głównym zadaniem jest uniesienie opadających tkanek. Ze względu na minimalną inwazyjność i długotrwałe efekty to obecnie najlepsza alternatywa dla liftingu chirurgicznego.
Wychodząc naprzeciw coraz większym oczekiwaniom naszych klientów poszukujemy rozwiązań cechowanych dużą skutecznością, krótkim okresem rekonwalescencji i dostępnością procedur.
Nowością w procedurach estetycznych są nici oparte na PCL – czyli polikaprolaktonie.
Polikaprolakton (PCL) to materiał syntetyczny używany w medycynie od lat. Ma on postać gładkich, w pełni wchłanialnych mikrosfer, wokół których, po podaniu wgłąb skóry, stopniowo tworzy się nowy kolagen. Praca nićmi opartymi na polikaprolaktonie łączy w sobie dwie funckje – wypełniacza i stymulatora tkankowego.
Zabiegi z nićmi mają bardzo szerokie zastosowanie. Najczęściej nici używane są do: korekty owalu twarzy – V-lifting, redukcji fałdu podbródkowego, podniesienia policzków, niwelowania zmarszczek wokół oczu i powiek dolnych, liftingu czoła oraz w okolicach szyi, dekoltu i biustu.
Nici wykorzystywane podczas tego szkolenia należą do grupy nici gładkich i są umieszczane na specjalnych kaniulach.
Zakres szkolenia:
Implantacja nici PLLA/PDO/PCL na zaawansowanych kaniulach i igłach na twarz.
Informacje o szkoleniu:
- szkolenie odbywa się w małych grupach (max. 3 osoby)
- czas trwania szkolenia: 6h
- zapewniamy modelki (jeśli chcesz przyjść ze swoją modelką - powiadom nas o tym)
- szkolenie składa się z części teoretycznej i praktycznej
- szkolenie odbywa się w Świeciu (kujawsko-pomorskie)
- wystawiamy certyfikat w języku polskim i angielskim (wersja angielska na życzenie kursanta)
- posiłek w cenie szkolenia
Część teoretyczna:
- NICI - informacje ogólne
- charakterystyka i podział nici
- przykładowe szablony i wzory implantacji
- łączenie nici
- prawidłowa dokumentacja zabiegowa
- warunki higieniczno - sanitarne
- omówienie wskazań/przeciwwskazań/zaleceń pozabiegowych
- spodziewane/niepożądane objawy pozabiegowe
- objaśnienie warsztatu pracy
- zaawansowane protokoły i techniki zabiegowe
Część praktyczna:
- postępowanie z pacjentem – opieka
- wykonanie zabiegów z użyciem nici: wypełnianie doliny łez, wypełnianie bruzd nosowo-wargowych, wypełnianie linii marionetki, podciąganie policzka, wygładzanie struktury skóry (zmarszczki powierzchowne rozległe), podnoszenie łuku brwiowego - wszystkie czynności wykonywane są pod okiem instruktora
UWAGA!
Po szkoleniu kursantka/kursant otrzymuje:
- certyfikat ukończenia (możliwość wystawienia w języku polskim i angielskim) w ramce
- gadżety firmowe
- wzór dokumentacji zabiegowej
- wydrukowany skrypt szkoleniowy
- ulotki produktowe
- rabat -10% na zakupy po szkoleniu do wykorzystania w naszym sklepie
Szkolenie dedykowane dla osób, które ukończyły szkolenie: Nici I i II stopnia
Szkoli Dr Magdalena Komasińska
Ten produkt nie posiada jeszcze wystawionych ocen i komentarzy.
Zapraszamy do skorzystania z oferty szkoleń z zakresu kosmetologii estetycznej. Dla Państwa potrzeb przygotowaliśmy szkolenia, dzięki którym sukcesywnie będziecie mogli wprowadzać do gabinetów nowości – nowe protokoły zabiegowe i nowe produkty. Proponujemy też ciekawe i bogate pakiety szkoleń, które umożliwią oszczędności pieniędzy i cennego czasu.
Większość szkoleń przeprowadzamy w małych 2-4 osobowych grupach, gdyż tylko w tak "kameralnym gronie" można odczuć prawdziwą atmosferę współpracy, utrzymać stały kontakt z trenerem i swobodnie wyjaśnić wszystkie wątpliwości.
W cenie każdego szkolenia uczestnik otrzymuje materiały szkoleniowe, wzory oświadczeń do wypełnienia przez przyszłe klientki, materiały treningowe, certyfikaty w języku polskim lub angielskim.
Laur Konsumenta to nagroda prestiżowa i szczególnie cenna, gdyż przyznają ją sami klienci, a ich zdanie ma dla nas największe znaczenie. Laur Konsumenta, potwierdza naszą mocną pozycję rynkową, dużą rozpoznawalność marki i przede wszystkim wysoką ocenę oferty wśród obecnych i potencjalnych klientów. |
Brak artykułów Bazy Wiedzy do wyświetlenia.